اگر از خریدتان راضی نبودید...
ما میدانیم که گاهی یک خرید آنلاین ممکن است مطابق انتظار شما نباشد. اصلاً نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا مشکل را با هم حل کنیم.
چطور کالا را پس بدهم؟
۱. تا یک هفته پس از دریافت سفارش، بشرط باز نکردن پلپ بسته بندی فرصت دارید.
۲. کالا باید همان طور که فرستادیم، به همراه همه چیز (بستهبندی، فاکتور و ...) باشد.
۳. از طریق تلفن فروشگاه با ما تماس بگیرید.
بعد چی؟
• ما در کمتر از ۲۴ ساعت به درخواستتان رسیدگی میکنیم.
• پولتان را سریع و بدون دردسر به حسابتان برمیگردانیم.